//Love Peace



++ dedek ++
Wednesday, June 1, 2011 | 10:28 PM | 5 Words
ZAIM ZARIF a.k.a DEDEK..

dedek,
kita dah kenal 7 tahun dekk..
masa tu aku darjah tiga n kau darjah 2..
kita kenal masa mula2 kita masuk kuarters.
sekarang kau dah pindah..
aku rindu sangat kat kau dek. :'(
aku anggap kau mcm adik aku dekk.
dulu masa kau still duduk kuarters..
petang2 kita selalu turun main sama2 ngn nisha sekali kan..
selalu tengah hari kita selalu sidai baju kat bawah kan dedek ?
haha..time tu best sangat dekk.
aku rindu kita main bola jaring sama2 dekk..
aku ingat lagi mak kau marah kau coz main bola jaring.
haha xD coz bola jaring kan untuk perempuan.. :D
tu semua kenangan kita kan :')

dek..
mula2 aku tak tahu lansung pon pasal mata kau.
then,haritu aku bace status alia.
alia suruh aku baca blog mak kau.
masa aku baca tu,
aku nangis dek,aku sedih sangat2..

zaim,
kteorang doakan operation tu berjalan lancar..
we're always here by your side <3
aku sayang kau ZAIM ZARIF !
aku n yang lain syg n rindu kau sangat2..
kau jaga diri elok2 ye dekk.
insya'Allah nnti kita jumpa k :)


-Past- | -New-